آموزش ،مشاوره و خرید پدل برد پویانیز / 09123458916

شنبه 26 تير 1400
9:43
مجموعه تخصصی پویانیز / 09123458916

پدل برد پویانیز -09123458916

پدل بورد چیست؟

پدل بورد یک تفریح و ورزش آبی پر هیجان به همراه ایجاد حس بی نظیرو تکرار نشدنی آرامش وتقویت عضلات و تعادل بدن است. پدل بورد معمولاً در آب‌های آزاد وبا عبور از بین جزایر و یا سفر از یک منطقه ساحلی به دیگری انجام می‌شود. پدل بورد، در عین حال که بدنی آماده می‌خواهد، ورزشی سرگرم کننده برای بازی و تفریح روی آب است.

تاریخچه پدل بوردینگ

تاریخچه استند آپ پدال به حتی بیش از هزاران سال پیش بر می گردد و گفتن دقیق تاریخچه آن بسیار سخت است اما نسل جدید این وسیله شناور پر طرفدار(که پرطرفدار ترین وسیله شناور در دنیا هم هست) به سال ۱۹۴۰ و هاوایی بر می گردد که موج سوارانی حرفه ای اهل وایکی کی برای داشتن دید بهتر به موج سواران مجبور به ایستادن و پارو زدن بروی تخته موج خود شد. سال ۲۰۰۰ به بعد نسل جدید این وسیله شروع به پیشرفت با سرعتی بالا گرفت که تا به امروز انواع مختلف برای کارایی های مختلفی از این وسیله بوجود آمده.

تخته موج سواری/پدل ایستاده چیست؟(SUP مخفف Stand Up Paddling )

موج سواری یا پدل ایستاده (SUP) شاخه ای از ورزش موج سواری است که موج سوار را قادر میسازد مسافت بیشتری نسبت به معمول به سمت دریا پارو بزند و از موجهای کوچکتر لذت بیشتری ببرد. یا در آبهای آرامتر برای پیشروی بصورت ایستاده پارو بزند. یک گزارش معتبر این ورزش را پرطرفدارترین فعالیت ورزشی بیرون از خانه معرفی نموده است. ورزشکاران این رشته میتوانند بر روی دریاچه ها، رودخانه های بزرگ و کانالها، سوار شدن بر روی موجهای کوچک و سیر مسافتهای طولانی در خط ساحلی از این وسیله استفاده کنند. یوگا بر روی تخته موج سواری/پدل نیز جزیی از این رشته ورزشی است، در این روش حرکات یوگا با موج سواری آمیخته شده و میتوان انرا حتی در استخرهای شنا نیز انجام داد.


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]