معرفی و فروش کایاک های یک نفره و دو نفره پویانیز / 09123458916

پنجشنبه 27 بهمن 1401
8:29
مجموعه تخصصی پویانیز / 09123458916

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

قایق ها از سال های دور از لوازم ضروری زندگی انسان های مقیم ساحل برای امرار معاش، صید، تجارت و ارتباط اجتماعی بوده اند.

قایقرانی یا پاروکشی توام با حفظ تعادل الفبای تفریحات و ورزش های آبی می باشد، رشته ایی جذاب با 80 درصد فشار بر نیم تنه بالا و20 درصد فشار بر نیم تنه پایین.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

لذت پارو زدن و تماشای غروب آفتاب، سیر در دریا و دریاچه ها، حس بینظیر صرف یک وعده صبحانه و ساعت ها مطالعه بر روی دریا با چاشنی حرکات گهواره ایی تلاطم آب، حمل تجهیزات غواصی و کوهنوردی، ساعت ها ماهیگیری وآفتاب گرفتن قابلیت هایی هستند که کایاک های POUYANIZ با دارا بودن فضاهای لازم و توانایی حمل بار تا 200 کیلوگرم، برای شما به ارمغان میاورند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

مشخصات یک کایاک ایده آل برای استفاده تفریحی – ورزشی (غیر مسابقاتی) :

۱- شکافت مناسب آب ( آب های آزاد و آب های راکد)

۲- حرکت ثابت و تحت کنترل

۳- راحتی نشیمن کاربر (طراحی ارگونومیک)

۴- پاروی سبک و قدرتمند

۵- شناوری باثبات و متعادل

۶- حمل ونقل آسان

۷- فاصله استاندارد کاربران، در کایاک های بیش از یک سرنشین

۸- فرمان پذیری و مانورپذیری دقیق

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک های POUYANIZ بر اساس پیش فرض های فوق با مرغوبترین مواد اولیه و به روزترین تکنولوژی کاملا متفاوت از کایاک بادی رایج تولید شده اند، این شناورها با نصب آسان صندلی ها برای شما کایاک و بدون نصب صندلی ها برای شما پدلبرد نیزمیباشند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

بر خلاف قایق های بادی سنتی در قسمت کف قایق (بخش تحتانی) و در قسمت بدنه بسیار قوی و غیر قابل آسیب هستند، این کایاک ها در قسمت کف دارای چهار لایه ضخیم و در قسمت بدنه دارای سه لایه محافظتی هستند، ترکیبی مستحکم و متفاوت که امکان استفاده آن را در خشن ترین سواحل و بسترهای آبی فراهم میکند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

همچنین برای این شناورها دریچه ایی در نظر گرفته شده تا امکان تخلیه آب همزمان با پارو زدن در دریاهای مواج (در صورت ورود آب ) یا تخلیه آسان آب پس از شستشو برای کاربران وجود داشته باشد.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک های POUYANIZ طوری طراحی شده اند که در عین تفریحی و مسافرتی بودن از سرعت قابل توجهی برخوردار باشند و برای تمرینات سرعت و استقامت (غیر مسابقاتی) ورزشکاران این رشته درهمه نقاط نیز مناسب می باشند. به همین منظور برای دستیابی به بیشینه حرکت مستقیم، زیر این کایاک ها یک فین 8 اینچی نیزتعبیه شده است.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

برای جابجایی آسان وعدم آسیب رسیدن به تجهیزات یک کوله پشتی با قابلیت تنظیم سایز برای افراد مختلف در نظر گرفته شده است، این تجهیزات با همه لوازم آن وزنی معادل 19 کیلوگرم دارد و در حالت بسته فضایی تقریبی معادل 35*55*90 سانتی متری را اشغال میکند که حمل آن را برای کوهنوردان، طبیعت گردان، علاقمندان به کمپ و دریا در همه نواحی میسر میسازد.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

داخل این کوله پشتی علاوه بر کایاک، تلمبه، یک عدد فین، کیت تعمیر، یک پاروی چهار تکه آلومینیومی پرقدرت، یک صندلی و یک تکیه گاه پا قرار می گیرد. این کوله پشتی از مواد با کیفیتی ساخته شده و قابلیت قرار دادن لوازم دیگر شما در سفرها را نیز دارد.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

برای آماده سازی سریع این کایاک پمپ دستی Double Action در نظر گرفته شده است. این پمپ باد با قابلیت باد کردن با سرعت زیاد و کم‌، در حالت دبل زمان کمتری از کاربر تلف می کند و در حالت سینگل راحتی را به دنبال دارد.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

طراحی ارگونومیک، نشیمن های راحت و باد شونده با قابلیت تنظیم در سه زاویه و محفظه مخصوص حمل بطری ،تکیه گاه پا، امکان حمل آسان قایق توسط یک نفر از مرکز و همچنین امکان حمل آن برای دو نفر از ابتدا و انتها، پاروی چهار تکه قدرتمند آلومینیومی، یک فین یا باله انتهایی، پمپ باد دبل اکشن، دو جایگاه حمل لوازم شخصی از قابلیت ها و امکانات این شناور هستند که آن را تبدیل به محصولی متفاوت در سطح بین المللی کرده اند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

عدم آسیب پذیری، استحکام و گارانتی معتبر یکساله این محصولات خریدی امن و مطمئن را برای شما به همراه خواهند داشت.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

مزایا:

تجهیزاتی ایده آل برای ورزش و تفریح

بسیار مناسب برای کمپ و سفرهای اکتشافی

تجهیزات جدایی ناپذیر آفرود و طبیعت گردی

راه اندازی و حمل آسان توسط یک نفر

کایاک بادی ورزشی/مسافرتی

روند طراحی و تولید صنعتی

دارای بستر مقاوم و محافظت شده با چهار لایه

طراحی منحصر بفرد و کم نظیر در سطح بین المللی

مناسب برای آب های آزاد

مناسب برای مناطق صخره ایی و مرجانی

چابک و هدایت پذیر

مناسب برای تمرینات سرعت و استقامت

شکافنده و متعادل در امواج

مانورپذیر

قابل استفاده و هدایت یک نفره

دارای حرکت باثبات و کنترل شده در خط

مناسب برای دریاچه و برکه ها

دارای دریچه خروجی جهت کنترل میزان آب در امواج

قابل استفاده برای دو نفر

مناسب برای غواصی و حمل تجهیزات سنگین

طراحی ارگونومیک

مناسب برای سفر های هوایی

مناسب برای ماهیگیری

دارای دو جایگاه حمل لوازم همراه

دارای یکسال گارانتی

متفاوت از کایاک های بادی رایج در بازار

مورد تایید پیشکسوتان و ورزشکاران محترم رشته قایقرانی

ساخته شده از باکیفیت ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تکنولوژی تولید

به همراه پاروی چهار تکه آلومینیومی،فین، صندلی، تکیه گاه پا ،پمپ و کیف کوله پشتی.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

مجموعه تخصصی POUYANIZ فعال در زمینه آموزش و تامین تجهیزات ورزش های آبی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از رشته های دریایی و آبی از قبیل پدل بردینگ، ویندسرفینگ، کایت بردینگ، انواع اسکی روی آب، قایقرانی و برخی رشته های بادبانی فعالیت خود را از اوایل دهه هفتاد شمسی در ایران آغاز نمود.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

در این راستا این مجموعه اقدام به تامین تجهیزات این رشته های متنوع در بالاترین سطح کیفیت بین المللی وعملکرد حرفه ایی نمود.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

طراحی ها و نقشه های محصولات برگرفته از تجارب برخی از پیشکسوتان و قهرمانان رشته های ورزش های آبی و بادبانی با در نظر گرفتن اقلیم کشور به منظور بومی سازی و رسیدن به مطلوبترین عملکرد صورت گرفته و همواره در حال ارتقا و بروزسانی می باشند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

در روند طراحی ها متغیرهایی چون الگوسازی رفتار دریا هنگام طوفان به لحاظ ارتفاع موج، جریان های جانبی آب در اثر زاویه و شدت باد، جنس بستر ساحل یا رودخانه، میزان غلظت مه گرفتگی، میزان بارندگی، شدت تابش خورشید، رطوبت هوا، درصد نمک آب و سوابق جغرافیایی کشور دخیل بوده اند.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

این مجموعه پس از پیاده سازی خروجی ها توسط مهندسان واحد تحقیق و توسعه (R&D) گروه صنعتی دانش بنیان خزرترانسفو با چهل سال سابقه تولید ملی و بهره گیری از تکنولوژی تولید کشور ایتالیا در تجهیزات ورزش های آبی محصولات موفقی چون انواع پدلبردهای بادی، کایاک های بادی، ویندسرف و غیره را به علاقمندان این رشته ها معرفی و ارائه کرده است.

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

کایاک پویانیز -KAYAK POUYANIZ

آدرس سایت پویانیز : www.pouyaniz.com

آدرس ایمیل : pouyaniz@gmail.com


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]